معرفی هتل البوستان پالاس مسقط عمان

مسقط عمان به تازگی هتل های بسیار معروف جهانی را به خودش میبیند. در کنار این هتل ها، هتل های ملی این کشور هم بعضا کیفیت های خوبی را ارائه می دهند. در ادامه هتل البوستان پالاس را معرفی می کنیم. این مطلب ترجمه ایست با استفاده از اینترنت.
این ویژگی 3 دقیقه پیادهروی از ساحل است. این مجتمع لوکس 5 ستاره در کنار کوه های آل حااور از منظر دریای عمان، تجربه ی منحصر به فرد کاخ را نشان می دهد که از هنر مهمان نوازی عمان است. Spa Six Senses در کاخ البوستان انواع درمان های آبگرم را با 17 اتاق درمان بزرگ و یک منطقه عضو خانم ها شامل ساحل خصوصی ارائه می دهد.
کاخ آل بستان، یک هتل ریتز کارلتون، اتاق های لوکس و سوئیت با تراس های خصوصی دارد. همهی اتاقها شامل کتری برقی، مینی بار و تلویزیون تختخواب میباشند. برخی از اتاق ها دارای یک استخر روباز می باشد.
کودکان و نوجوانان به کودکان Ritz Kids دسترسی پیدا می کنند که یک برنامه جذاب برای کودکان در تمام سنین برای شرکت در جشن های مختلف ساحلی و در فضای باز است، از جمله snorkeling ریفه السبت، تنیس روی میز، فوتبال ساحلی، هنر و صنایع دستی. این برنامه همچنین کودکان را برای کشف مقصد ما با فعالیت های مختلف طراحی شده برای کشف فرهنگ و آداب و رسوم محلی مانند آموزش هنان، کارگاه های فرهنگی عمان، داستان داستان های عربی و یا تور هتل برای دیدار با قهرمان مشهور کاخ دعوت می کند.
قصر البستن دارای 3 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را در اختیار شما می گذارد. آل خیران تراس یک رستوران ناهارخوری تمام روز است که از استخر بی نهایت و دریا عمان می گذرد. رستوران ساحلی Pavilion یک رستوران ویژه ساحلی است که در خدمت تازه ترین ماهی و غذاهای دریایی است. رستوران چین مودار برنده جایزه غذاهای معتبر چینی را در یک محیط پیچیده و در عین حال راحت فراهم می کند. مهمان همچنین می توانید با یک استخر در BLU Bar یا یک چای طعم منحصر به فرد با مدیتیشن مدرن در The Atrium Tea Lounge یک کوکتل داشته باشید.
 
ادامه مطلب ...

نکاتی برای سفر به یونان

یونان کشوری زیبا در اروپاست. این کشور که به تازگی  با بحران اقتصادی روبرو شده است پر است از بناهای تارخی و طبیعت بکر.

یونان نه تنها زیبا با چشم انداز اقیانوس، معماری مجزا و غذای پربرکت است، بلکه همچنین فوق العاده مقرون به صرفه است. چیزهایی که نصف آنها در بخش های دیگر اروپا هزینه می کنند، هزینه می شود. به عنوان یکی از محبوب ترین قاره ها در طول تابستان، مردم از سراسر جهان به جزایر معروف خود برای خورشید و شهرهای تاریخی گله می کنند. من یونان را دوست دارم این گرم است، ارزان است، غذای خوشمزه، جزایر ناهموار، بادوام اما آرامش بخش، و مردم محلی پر جنب و جوش و دوست داشتنی دارد. این مقصد تابستان کامل است. همه چیزهایی که تا به حال دیده یا شنیده اید در مورد یونان درست است و من به شدت توصیه می کنم که مدت زمان زیادی را در اینجا صرف کنید. همچنین سعی کنید از جزایر و داخل کشور بیرون بیایید زیرا اکثرا از جمعیت آزاد است!

هزینه های معمول

اقامت - با توجه به منطقه یونان که شما به آن سفر می کنید، خوابگاه ها برای خوابگاه ها 10-35 یورو هزینه می کنند و 25 تا 40 یورو برای اتاق های خصوصی در هر شب (کمتر در آتن، بیشتر در جزایر گرانقیمت مانند میکونس). اتاق در یک هتل ارزان قیمت که دو نفر را می بیند می تواند برای 25-45 یورو باشد (انتظار می رود قیمت های بسیار بالاتر - تا 50٪ بالاتر - در طول فصل شلوغ). امکانات این هتلها معمولا دارای فای رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی یخچال و گاهی اوقات صبحانه نیز می باشد. در Airbnb، شما می توانید اتاق های مشترک را برای 10 یورو در بسیاری از شهرهای کشور پیدا کنید و کل خانه ها (از جمله آپارتمان های استودیویی) را در 25-50 یورو پایین اجاره کنید.

غذا - یونان برای غذا شناخته شده است. سبزیجات تازه (مانند زیتون)، غذاهای دریایی، گوشت کبابی، نان، پنیر فتا، ماست - همه مقاطع رژیم غذایی تازه مدیترانه ای را در نظر بگیرید. رستوران ها برای یک شام خوب، حتی در منطقه گردشگری، حدود 20 یورو هزینه خواهند کرد. اگر شما اضافه شراب، انتظار می رود به پرداخت حدود 30 EUR. یک وعده غذایی در یک رستوران بسیار لوکس از 30 یورو شروع می شود. ماهی کامل حدود 18 یورو است. اگر واقعا میخواهید غذا بخورید، غذای خوشمزه (مانند کباب) بخورید. Gyro حدود 3 یورو است و به راحتی شما را پر می کند. اکثر کافه ها هزینه ای حدود 11 یورو برای غذا می پردازند. اگر غذاهای خود را بپوشید، انتظار می رود برای خرید مواد غذایی که شامل ماکارونی، سبزیجات، مرغ و سایر غذاهای اصلی می شود، 35 تا 45 یورو پرداخت کنید. در یونان ارزان است.

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با قبرستان عجیب پراگ

در داستان ها و فیلم ها، قبرستان ها همیشه  اسرارآمیز و بعضا ترسناک بوده اند. شاید در نگاه اول با توجه به قبرستان های امروزی و تازه ساخته شده شهرهای اطرافمان فقکر کنیم که ترسناکی الکی است و فقط مخصوص فیلم هاست. اما هستند قبرستان هایی قدیمی که مثل فیلم ها و حتی فراتر از آنها، اسرار آمیز باشند. قبرستان پراگ یکی از آنهاست.

در آن دوران زمانی که یک قبرستان پر می شد و دیگر جایی برای حفر قبر جدید محیا نبود، با اضافه کردن یک لایۀ جدید خاک بر روی قبرهای قدیمی، یک قبرستان جدید پدید می آوردند. این اتفاق 12 مرتبه برای قبرستان یهودیان در پراگ اتفاق افتاده است آن هم در زمانی که یهودیان نمی توانستند مردگان خود را در هر قبرستانی و قبرهای قدیمی  دفن کنند و فقط در مناطقی مشخص این امکان شدنی بود. در واقع یهودیان تنها اجازه داشتند که مردگان خود را در محله های یهودی نشین دفن کنند و همین اتفاق باعث می شد به دلیل محدود بودن فضا و پر شدن این فضا پس از مدتی دست به همچین اقدامی بزنند تا قبرستانی جدید و قابل استفاده مهیا شود. این اقدام یک دلیل دیگر نیز داشت و آن هم این بود که طبق باور یهودیان جا به جا کردن سنگ قبرمردگان در مجزا نیست.

قدمت دقیق این قبرستان تاریخی مشخص نیست، اما از قبرهای قدیمی که در گورستان پراگ موجود است می توان تاریخی متعلق به 1439 به نام رابی وپوئت آویگادور را یافت. همچنین آخرین تاریخ ثبت شده بر روی سنگ قبر این قبرستان لایه ای پراگ به تاریخ 1787 باز می گردد. تعداد اجساد دفن شده در این 350 سال و 12 لایه طعنه به عددی بیش از صد هزار نفر می زند. شاید این قبرستان قدیمی ترین آرامستان یهودیان نباشد اما جزو کهن ترین آنان می باشد. در میانه سرگذشت پرماجرایی که بر این قبرستان گذشت در زمان پادشاهی ولادیسلاف دوم جاگلو در سال 1478، به دلیل شکایات گسترده مردم شهر پراگ این قبرستانه تعطیل شد و به مرور زمان در اذهان به دست فراموشی سپرده شد. در میانه قرن 15 میلادی شواهدی موجود است که نشان دهنده  استفاده مجدد این قبرستان توسط یهودیان است.

  ادامه مطلب ...