آکواریوم کیش ، تجربه دنیای زیر دریا

دیدن دنیای زیر آب، حیواناتی که آنجا زندگی می‎کنند و زیبایی‎های دیگر آن، یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می تواند در جزیره ای مانند جزیره کیش وجود داشته باشد. در واقع دنیای زیر آب آنقدر زنگی و زیباست که هرکسی دوست دارد آن را از نزدیک ببیند.

غواصی بهترین انتخابی است که می توان برای دیدن این دنیا از نزدیک انجام داد اما، همه نمی توانند غواصی را تجربه کنند زیرا هزینه آموزش غواصی بسیار بالاست و همه از عهده آن برنمی آیند. برای برخی از افراد هم ترس از آب از مساله هزینه اهمیت بیشتری دارد و اصلا به همین دلیل است که نمی توانند غواصی را تجربه کنند.

به منظور اطلاع از آخرین نرخ تور کیش و همچنین رزرو تور کیش می توانید با کانتر های سالیان سفر در تماس باشید .

021-22020188

با خرید تور لحظه آخری کیش به میزان قابل توجهی هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

به هر حال با هر دلیل و بهانه‎ای این دسته از افراد می توانند آکواریوم جزیره کیش را جایگزین غواصی کنند. درواقع درمیان تفریحات کیش برای آن ‎دسته از افراد که به دیدن موجودات زیرآب علاقمند هستند ولی نمی خواهند غواصی کنند بازدید از آکواریوم جزیره کیش بهترین انتخاب خواهد بود.

آکواریوم کیشدر بازدید از آکواریوم بزرگ جزیره کیش شما می‏‎توانید انواع ماهی‎های رنگارنگ، زیبا و حتی کمیاب را ببینید. جالب است بدانید بیش از ۷۰ نوع ماهی کمیاب در این آکواریوم وجود دارد. در این مجموعه به جز ماهی، انواع دیگری از خزندگان مانند مار و تمساح، پرندگان کمیاب و همچنین پسدانداران نیز وجود دارند. لازم به ذکر است که در بخش مربوط به خزندگان این مجموعه حدود ۱۰۰ نوع خزنده از جمله ماربوآ، مار پرنده تایلند، سوسمار ایگوانا، عقرب سیاه آفریقایی و… وجود دارد....

برای اطلاع از ساعت بازدید و آدرس می توانید به آکواریوم کیش مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.