سیم کارت بین المللی برای سفر به انگلیس

سفر کردن به کشورهای خارجی استرس‌های خاص خودش را دارد. از زمان دریافت ویزا بگیرید تا سوار هواپیما شدن و زمان گشت و گزار در شهر. یکی از نگرانی‌هایی که ممکن است در زمان سفرهای خارجی به سراغ شما بیاید، استرس مربوط به مکالمات تلفنی و هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد. البته تمام این مشکلات مربوط به زمانی است که با سیم کارت بین المللی آشنا نباشید.

معمولاً سفرهای خارجی یک هفته یا بیشتر زمان می‌برند. همین مسئله باعث دلتنگی مسافران برای اعضای خانواده و عزیزانشان می‌شود. به همین دلیل آن‌ها دوست دارند تماس‌های تلفنی زیادی را با خانواده‌شان برقرار کنند ولی در جریان هزینه‌های گزافی که باید برای هر دقیقه تماس بپردازند نیستند. اکثر مسافران بعد از پایان سفر وقتی با قبض تلفنشان روبرو می‌شوند، از دیدن مبلغ پرداختی قبض بسیار شوکه می‌شوند!

برای حل این مشکل چند راه حل وجود دارد:

اولین و ساده‌ترین راه حل فعال کردن رومینگ سیم کارتتان است. فرقی نمی‌کند چه نوع سیم کارتی دارید؛ ایرانسل، رایتل، همراه اول و… هر کدام از این خطوط که در دسترس شماست، با فعال کردن گزینه‌ی رومینگ آن، کار را برای خودتان کمی راحت‌تر می‌کنید. البته برای استفاده از خدمات رومینگ هم باید کارمزد زیادی بپردازید. همین مبلغ بالا باعث شده که مسافران تمایل زیادی به این کار نداشته باشند.

راه حل دوم استفاده از سیم کارت بین المللی است. به کمک این سیم کارت به راحتی می‌توانید با هر جایی که دوست دارید تماس بگیرید. در ادامه راجع‌به مزایای این سیم کارت بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانید برای سفر به کشوری مثل انگلستان به ویزای انگلیس احتیاج دارید. برای این که ویزای این کشور را دریافت کنید باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. مهم‌ترین مورد مدارکی است که برای دریافت ویزا جمع‌آوری می‌کنید.

برای اطلاع از چک‌لیست مدارک مورد نیاز و همین‌طور چگونگی دریافت وقت سفارت انگلیس در تهران یا شهرهای دیگر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. مشاوران آژانس سالیان سفر با سال‌ها تجربه در زمینه ویزای انگلیس، کانادا و خیلی کشورهای دیگر آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما مسافران محترم می‌باشد.

سیم کارت بین المللی چیست؟

تصور کنید شما شخصی هستید که علاقه‌ی زیادی به سفر کردن دارید و در اولین فرصت چمدانتان را جمع می‌کنید و به یکی از کشورهای دنیا سفر می‌کنید. اگر در هر سفر سیم کارت خارجی کشور مقصدتان را بخرید، ممکن است چندین سیم کارت داشته باشید که هر کدام را فقط برای چند روز استفاده کرده‌اید! وقتی می‌توان از سیم‌کارت‌های بین‌المللی استفاده کرد، این کار اصلاً عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

دوستان و آشنایانتان در هر سفر باید به دنبال شماره تماس جدید شما باشند، و این دردسری است که با خرید سیم کارت‌های خارجی متعدد به آن‌ها تحمیل می‌کنید. در واقع با کمک یک سیم کارت بین المللی می‌توانید از شر سیم کارت‌های جور و واجور خارجی خلاص شوید. یعنی به جای این که برای هر کشور یک سیم کارت تهیه کنید و چندین بار هزینه بپردازید، سیم کارت بین المللی را جایگزین تمام آن‌ها می‌کنید.

جدا از این مسئله آیا می‌دانید اگر برای هر سیم کارت مبلغی را شارژ کنید و در انتهای سفر مقداری از آن باقی بماند، چه‌قدر برای شما هزینه‌های اضافی به بار می‌آورد؟! پس برای صرفه‌جویی در هزینه، راحتی خود و اطرافیانتان بهتر است از سیم کارت‌های بین المللی استفاده کنید. برای اطلاع از جرئیات بیشتر می‌توانید لینک زیر را مطالعه کنید:

سیم کارت بین المللی برای سفر به انگلیس