هتل کوروش در کیش، یکی از محبوب ترین هتل ها

در هتل کوروش چه خبر است؟؟

هتل 5 ستاره کوروش کیش از جمله هتل‌های مجلل و شیک چه در جزیره کیش و چه در همه شهرهای ایران می‎باشد. این هتل نوساز در میان مسافرانی کیش محبوبیت زیادی دارد.

یک نکته بسیار مثبت درباره این هتل تازه تاسیس که در سال 1397 افتتاح شده این است که؛ مجهز به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای بسیاری از قسمت‎ها می‎باشد. جالب است بدانید این هتل را نخستین هتل سبز ایران می‎دانند.

هتل کوروش کیش دارای 168 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در 16 طبقه می‎باشد. این هتل در میدان کوروش واقع شده و به اکثر جاذبه‎های توریستی، تفریحی و بازارهای خرید جزیره مانند پردیس 1 و 2  نزدیک است.

هتل کوروش کیش امکانات و خدمات خود را با استانداردهای جهانی  تطبیق داده و بنابراین خدمات متنوعی را به مسافران تور کیش ارائه می‌دهد.

اطلاع از تور کیش ارزان دقیقه ۹۰ یا تور لحظه آخری کیش در سایت کیش سالیان سفر امکان پذیر می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تورهای کیش با مشاورین سالیان سفر در تماس باشید  ۲۲۰۲۰۱۸۸-۰۲۱


این هتل مجلل دارای 9 رستوران و 2 استخر مخصوص بانوان و آقایان است. منوی رستوران این هتل کوروش شما را شگفت‌زده خواهد کرد زیرا انواعی از بهترین غذاهای بین‌المللی و دریایی در آن سرو می‌شود. به همین دلیل است که برای دوستداران غذای ملل انتخاب این هتل یک گزینه‌ی عالی به‌شمار می‌آید.

از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان....


" برای ادامه مطالعه این هتل بی نظیر می توانید در این قسمت کلیک کنید "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.