معرفی یک هتل ارزان باکو : هتل ریوا

در تور آذربایجان هتل هایی که در کنار ساحل دریای خزر هستند در اولویت هستند. با این حال برخی افرادتریجح میدهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند در نقطه ای دورت هتل گرفته و با وسایل نقلیه به ساحل برسند. 

هتل ریوا یکی از هتل‌های ارزان تور باکو است. این هتل یکی از هتل‌هایی‌ست که معمولا در لیست هتل‌های تور آذربایجان آژانس‌های مسافرتی ایرانی دیده می‌شود و بنابراین مسافران ایرانی بسیاری اقامت در آن را تجربه می‌کنند.

اتاق‌های هتل ریوا، کاغذدیواری‌های زیبا، کف‌پوش چوبی و مبلمان و تخت‌های ساده و مدرنی دارند. تمام این ویژگی‌ها به علاوه پنجره‌های بزرگ اتاق که فضایش را روشن کرده‌اند، فضای اتاق‌های هتل را دوست‌داشتنی و آرام می‌کنند. اتاق‌ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند و بعضی از واحد‌ها، آشپزخانه بسیار مجهزی هم دارند.

این هتل رستوران و بار خوبی دارد. به علاوه، در نزدیکی‌اش چند رستوران و کافه خوب وجود دارد.

هتل ریوا در کل امکانات بسیار خوب و فضاهای زیبایی دارد و اقامتی آسوده‌ای را برای مسافران رقم می‌زند. شاید تنها دلیل ارزان بودن آن، موقعیت جغرافیایی‌اش باشد. این هتل از ساحل دریای خزر و سایر نقاط گردشگری باکو فاصله دارد. اما با وجود سیستم حمل‌ونقل عمومی باکو از جمله متروی باکو، نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

   ادامه مطلب ...

پروژه ساخت شهربازی بزرگ کیش به زودی آغاز خواهد شد

شهربازی جدید کیش با قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی که دارد تا سال ها می تواند در خدمت جذب و راضی کردن مسافران این شهر باشد.

با توجه به افزایش روزافزون اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد کشورها و تاکید سیاست‌گذاران کشور بر توسعه ایران در این زمینه، شاهد تلاش‌های بسیاری در این زمینه هستیم. دو شهر کیش و قشم هم با توجه به موقعیت استراتژیکی که در منطقه خلیج فارس دارند، پتانسیل بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارند. لذا در سال‌های اخیر ساخت جاذبه‌های گردشگری مدرن در دستور کار مسئولان این دو شهر قرار گرفته است.

هر چند وقت، خبر خوب جدیدی در رابطه با ساخت یک مرکز توریستی در کیش و قشم منتشر می‌شود. آخرین خبر حاکی از ساخت یک شهربازی بسیار مجهز و بزرگ در جزیره‌ی کیش است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، در ابتدای این هفته خبر از جمع‌بندی‌های نهایی برای شروع عملیات اجرایی ساخت این شهربازی داد. به گفته‌ی علی جیرفتی، مراحل مطالعه و طراحی پروژه شهربازی بزرگ کیش در چند ماه گذشته توسط کارشناسان سازمان منطقه آزاد کیش و در حضور سرمایه‌گذار خارجی انجام شده‌است و در جلسه‌ی این هفته، جمع‌بندی‌ها و توافقات نهایی حاصل شده‌است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها پروژه شهربازی کیش با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با بهره‌گیری از مهندسان بین‌المللی متخصص در زمینه ساخت شهربازی از ماه آینده کلید خواهد خورد. مدت پیش‌بینی‌شده برای تکمیل این پروژه ۵ سال است که تا پایان سال دوم، فاز اول آن به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه در کل ۷ فاز دارد و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع در حد فاصل پارک شهر کیش تا فاز ۷ شهرک صدف ساخته می‌شود.

این شهربازی پس از افتتاح به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل خواهد شد و ساخت این شهربازی خبر بسیار خوبی برای دوست‌داران کیش و مشتریان پر و پا قرص تور کیش است.

پروژه شهربازی کیش

یک هتل بزرگ با ۱۲۰ اتاق، دنیای ماجراجویی در جنگل‌های استوایی، صخره‌نوردی، رودخانه، ترامپولین‌های ترکیبی، فضاها و امکانات آموزشی جذاب برای توریست‌های خارجی و کودکان، بازی‌های آبی، سازه‌های بادی، مینی‌گلف، لیزرتگ و سالن‌های زیبای رستوران، فقط بخشی از امکانات جانبی گسترده‌ی شهربازی جدید کیش هستند. باید دید که این مراحل و امکانات مختلف ساختشان چقدر طول خواهد کشید و کی به بهره برداری میرسند.

معرفی یکی از هتل های خوب استانبول به نام هتل بودو

هتل بودو را مسافران ایرانی تور استانبول تجربه کرده اند و از آن راضی بوده اند. این هتل در محله خوبی قرار دارد و فضاهای آن تمیز و با کیفیت است.

هتل بودو از آن دسته هتل‌هاست که ضمن داشتن قیمت‌های بسیار مناسب، اقامتی راحت و بسیار مطلوب را برای مسافران تور استانبول رقم می‌زنند.

تور استانبول، تورِ گشتن در مناطق زیبای شهر و بازدید از نقاط گردشگری مختلف است. برخلاف بسیاری از شهرها، در تور استانبول، موقعیت جغرافیایی هتل مهم‌تر از امکانات و خدمات هتل است. هتل بودو هم در یکی از منطقه‌های خوب استانبول به نام منطقه الفتیح قرار دارد. بنابر این مهمانان این هتل، کار راحتی برای دسترسی به نقاط گردشگری استانبول دارند.

اتاق‌های هتل فضاهای بسیار زیبا و لذت‌بخشی دارند. موکت‌فرش قرمز، مبلمان و المان‌های چوبی هنرمندانه و روتختی‌ها و پرده‌های رنگارنگ زیبا، به آرامش‌بخش شدن اتاقتان منجر شده‌اند. پنجره اتاق‌ هم فضای درونش را نورانی و دلباز کرده‌است. به علاوه بعضی از اتاق‌ها بالکنی دنجی هم دارند که نشستن در این بالکن استراحت و گفتگوی خاطره‌انگیزی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران و بار هتل بودو، نیازهای خورد و خوراک و نوشیدنی‌تان را به خوبی تامین می‌کند.

  ادامه مطلب ...