نکاتی برای سفر به یونان

یونان کشوری زیبا در اروپاست. این کشور که به تازگی  با بحران اقتصادی روبرو شده است پر است از بناهای تارخی و طبیعت بکر.

یونان نه تنها زیبا با چشم انداز اقیانوس، معماری مجزا و غذای پربرکت است، بلکه همچنین فوق العاده مقرون به صرفه است. چیزهایی که نصف آنها در بخش های دیگر اروپا هزینه می کنند، هزینه می شود. به عنوان یکی از محبوب ترین قاره ها در طول تابستان، مردم از سراسر جهان به جزایر معروف خود برای خورشید و شهرهای تاریخی گله می کنند. من یونان را دوست دارم این گرم است، ارزان است، غذای خوشمزه، جزایر ناهموار، بادوام اما آرامش بخش، و مردم محلی پر جنب و جوش و دوست داشتنی دارد. این مقصد تابستان کامل است. همه چیزهایی که تا به حال دیده یا شنیده اید در مورد یونان درست است و من به شدت توصیه می کنم که مدت زمان زیادی را در اینجا صرف کنید. همچنین سعی کنید از جزایر و داخل کشور بیرون بیایید زیرا اکثرا از جمعیت آزاد است!

هزینه های معمول

اقامت - با توجه به منطقه یونان که شما به آن سفر می کنید، خوابگاه ها برای خوابگاه ها 10-35 یورو هزینه می کنند و 25 تا 40 یورو برای اتاق های خصوصی در هر شب (کمتر در آتن، بیشتر در جزایر گرانقیمت مانند میکونس). اتاق در یک هتل ارزان قیمت که دو نفر را می بیند می تواند برای 25-45 یورو باشد (انتظار می رود قیمت های بسیار بالاتر - تا 50٪ بالاتر - در طول فصل شلوغ). امکانات این هتلها معمولا دارای فای رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی یخچال و گاهی اوقات صبحانه نیز می باشد. در Airbnb، شما می توانید اتاق های مشترک را برای 10 یورو در بسیاری از شهرهای کشور پیدا کنید و کل خانه ها (از جمله آپارتمان های استودیویی) را در 25-50 یورو پایین اجاره کنید.

غذا - یونان برای غذا شناخته شده است. سبزیجات تازه (مانند زیتون)، غذاهای دریایی، گوشت کبابی، نان، پنیر فتا، ماست - همه مقاطع رژیم غذایی تازه مدیترانه ای را در نظر بگیرید. رستوران ها برای یک شام خوب، حتی در منطقه گردشگری، حدود 20 یورو هزینه خواهند کرد. اگر شما اضافه شراب، انتظار می رود به پرداخت حدود 30 EUR. یک وعده غذایی در یک رستوران بسیار لوکس از 30 یورو شروع می شود. ماهی کامل حدود 18 یورو است. اگر واقعا میخواهید غذا بخورید، غذای خوشمزه (مانند کباب) بخورید. Gyro حدود 3 یورو است و به راحتی شما را پر می کند. اکثر کافه ها هزینه ای حدود 11 یورو برای غذا می پردازند. اگر غذاهای خود را بپوشید، انتظار می رود برای خرید مواد غذایی که شامل ماکارونی، سبزیجات، مرغ و سایر غذاهای اصلی می شود، 35 تا 45 یورو پرداخت کنید. در یونان ارزان است.

 

در ادامه بعضی دیگر از نکاتی که باید قبل از سفر به یونان بداندی را اشاره می کنیم. علیرغم بحران اقتصادی که از زمان رکود جهانی سال 2007 روبرو شده است، یونان باقی مانده به عنوان مقصد مهم در سطح بالا است. با سواحل چشمگیر و مناظر شکوه، آثار چهار هزار ساله فرهنگ باستانی و برخی از بهترین نقاط حزب اروپا، کسانی که به یونان سفر می کنند مطمئنا یک بار در یک تعطیلات طول عمر تجربه می کنند.


چیزهایی که در یونان غایب نیستند

• آتن - بسیاری از سازه های باستانی هنوز در شهر پایتخت ایستاده اند - آکروپلیس و پارتنون فقط دو مورد از آثار یونسکو را می بینید.

 • Metéora Monasteries - یکی از جالب ترین سایت های کلیسای جهان است.

 • پیاده روی خانه خدایان باستانی، کوه المپیوس

 • جزایر - از طرف احزاب Mykonos به غروب خورشید سانتورینی، در حال بارگذاری در امتداد جزایر یونان چیزی است که هر مسافر باید حداقل یک بار تجربه کند.

 • دلفی - سایت های مقدس ترین یونان که در آن اوراکل یک بار به سوالات در معبد آپولو پاسخ داد


وقت رفتن به یونان

پاییز و بهار بهترین زمان برای بازدید از یونان است که نه دمای و نه جمعیت بیش از حد قریب به اتفاق است. با این حال، کسانی که به دنبال حزب در جزایر باید یک تعطیلات جولای یا اوت - زمان محبوب ترین سال برای بازدید و همچنین سرگرم کننده ترین در نظر بگیرند. بعضی از جاذبه های توریستی در طول ماه های زمستان به تعطیلات می روند، بنابراین مسافرت بین ماه های نوامبر و مارس برای افرادی که به دنبال فرهنگ هستند توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.