معرفی هتل البوستان پالاس مسقط عمان

مسقط عمان به تازگی هتل های بسیار معروف جهانی را به خودش میبیند. در کنار این هتل ها، هتل های ملی این کشور هم بعضا کیفیت های خوبی را ارائه می دهند. در ادامه هتل البوستان پالاس را معرفی می کنیم. این مطلب ترجمه ایست با استفاده از اینترنت.
این ویژگی 3 دقیقه پیادهروی از ساحل است. این مجتمع لوکس 5 ستاره در کنار کوه های آل حااور از منظر دریای عمان، تجربه ی منحصر به فرد کاخ را نشان می دهد که از هنر مهمان نوازی عمان است. Spa Six Senses در کاخ البوستان انواع درمان های آبگرم را با 17 اتاق درمان بزرگ و یک منطقه عضو خانم ها شامل ساحل خصوصی ارائه می دهد.
کاخ آل بستان، یک هتل ریتز کارلتون، اتاق های لوکس و سوئیت با تراس های خصوصی دارد. همهی اتاقها شامل کتری برقی، مینی بار و تلویزیون تختخواب میباشند. برخی از اتاق ها دارای یک استخر روباز می باشد.
کودکان و نوجوانان به کودکان Ritz Kids دسترسی پیدا می کنند که یک برنامه جذاب برای کودکان در تمام سنین برای شرکت در جشن های مختلف ساحلی و در فضای باز است، از جمله snorkeling ریفه السبت، تنیس روی میز، فوتبال ساحلی، هنر و صنایع دستی. این برنامه همچنین کودکان را برای کشف مقصد ما با فعالیت های مختلف طراحی شده برای کشف فرهنگ و آداب و رسوم محلی مانند آموزش هنان، کارگاه های فرهنگی عمان، داستان داستان های عربی و یا تور هتل برای دیدار با قهرمان مشهور کاخ دعوت می کند.
قصر البستن دارای 3 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را در اختیار شما می گذارد. آل خیران تراس یک رستوران ناهارخوری تمام روز است که از استخر بی نهایت و دریا عمان می گذرد. رستوران ساحلی Pavilion یک رستوران ویژه ساحلی است که در خدمت تازه ترین ماهی و غذاهای دریایی است. رستوران چین مودار برنده جایزه غذاهای معتبر چینی را در یک محیط پیچیده و در عین حال راحت فراهم می کند. مهمان همچنین می توانید با یک استخر در BLU Bar یا یک چای طعم منحصر به فرد با مدیتیشن مدرن در The Atrium Tea Lounge یک کوکتل داشته باشید.
 
 این هتل علاوه بر زیبایی های بسیار زیادش، امکانات و خدمات خوبی هم دارد. در ادامه به آنها اشاره ای کوتاه می کنیم.

امکانات اصلی:
250 اتاق
در یک ساحل خصوصی
3 رستوران و 2 بار و سالن
4 استخر در فضای باز
صبحانه در دسترس است
باشگاه رایگان کودکان
4 زمین تنیس در فضای باز
چتر ساحل
خدمات آبگرم
مرکز تجاری
سرویس لیمو / شهر خودرو
تراس
رایگان فای و پارکینگ رایگان
راحت باش

تختخواب کابین / تخت نوزاد
باشگاه کودکان
زمین بازی در سایت
باشگاه کودکان (رایگان)
نظارت بر مراقبت از کودکان / فعالیت ها (رایگان)
تختخواب / تخت اضافی (رایگان)

در اطراف
مارینا بندر الروودا (27 دقیقه پیاده روی)
کاخ سلطنتی قصر المهدی (3.8 مایل / 6.1 کیلومتر)
موزه ملی عمان (3.8 مایل / 6.2 کیلومتر)
موزه عمان-فرانسوی (4.2 مایل / 6.8 کیلومتر)
موزه بیت الزبیر (4.3 مایل / 6.9 کیلومتر)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.